Raport „Zasadność zróżnicowania stawek akcyzy dla alkoholi mocnych oraz piwa. Kontekst prawny, ekonomiczny i społeczny” przedstawia cele podatku akcyzowego oraz wyjaśnia przyczyny zróżnicowania akcyzy na poszczególne rodzaje napojów alkoholowych.  

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Powiązane artykuły:

Reklama

Regulacje dotyczące reklamy piwa w Polsce

Regulacje dotyczące reklamy piwa w Polsce Na polskim rynku piwa, który od wielu lat jest stabilny, dojrzały i nasycony, reklama służy producentom do budowaniu przewagi konkurencyjnej swoich marek i promowania rynkowych nowości, nie przyczynia się przy tym do zwiększania samego rynku.

Czytaj więcej »
Reklama

Samoregulacja branży piwnej

Samoregulacja branży piwnej Reklama piwa jest obwarowana szeregiem dodatkowych obostrzeń, dobrowolnie przyjętych przez producentów piwa zrzeszonych w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie w ramach Kodeksu Etyki Reklamy, którego zapisy są bardziej surowe niż zasady

Czytaj więcej »
Reklama

Reklama w Polsce na tle innych krajów europejskich

Reklama w Polsce na tle innych krajów europejskich Infografiki obrazujące podejście do reklamy alkoholu w TV w państwach europejskich. Powiązane artykuły: PodsumowanieNazwa artykułuSkład piwaOpisNajpopularniejsze gatunki piw mają od 30 do 60 kcal w 100 ml. Wyjątek stanowią piwa ciemne, mocniejsze,

Czytaj więcej »
Podsumowanie
Skład piwa
Nazwa artykułu
Skład piwa
Opis
Najpopularniejsze gatunki piw mają od 30 do 60 kcal w 100 ml. Wyjątek stanowią piwa ciemne, mocniejsze, które są też bardziej kaloryczne.