Browary Polskie, który był inicjatorem licznych działań edukacyjnych, których celem była ochrona niepełnoletnich przed dostępem do alkoholu.
Wśród adresatów kampanii znaleźli się:
- konsumenci (kampania „Reaguj, gdy niepełnoletni kupuje alkohol. Twój sprzeciw ma znaczenie” realizowana w latach 2004-2008),
- rodzice (kampania „Reaguj, zanim Twoje dziecko sięgnie po alkohol”),
- sprzedawcy i właściciele sklepów z napojami alkoholowymi (kampania „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony”, realizowana w latach 2003-2008, kampania „Pozory mylą, dowód nie.” oraz platforma szkoleniowa „Odpowiedzialny Sprzedawca” uruchomiona w 2014 roku).
W efekcie prowadzonych działań przekaz edukacyjny dotarł do: 450 tys. punktów sprzedaży, ponad 455 tys. rodziców, blisko 150 tys. nauczycieli, około 38 tys. przeszkolonych sprzedawców i blisko 600 samorządów.